GeelmetBubbels
Welkom!

GmB lid? Log in!
GeelmetBubbels
Welkom!

GmB lid? Log in!
GeelmetBubbels
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

GeelmetBubbels

GMB - Alliantie staat voor iets geels, met bubbels die altijd in beweging zijn. Soms de ene kant, dan de andere kant op! Voor ieder wat wils!
 
PortalIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Rejected doet aanvraag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 

Rejected laten toetreden tot GmB?
Ja
Rejected doet aanvraag I_vote_lcap43%Rejected doet aanvraag I_vote_rcap
 43% [ 3 ]
Nee
Rejected doet aanvraag I_vote_lcap14%Rejected doet aanvraag I_vote_rcap
 14% [ 1 ]
Later
Rejected doet aanvraag I_vote_lcap43%Rejected doet aanvraag I_vote_rcap
 43% [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 7
 

AuteurBericht
Rejected
Gast



Rejected doet aanvraag Empty
BerichtOnderwerp: Rejected doet aanvraag   Rejected doet aanvraag Icon_minitimedi nov 19, 2013 6:09 am

Een goede dag allemaal!

Darkgold heeft me erop gewezen dat ik hier mijn aanvraag voor de alliantie zou kunnen plaatsen, bij deze dus!

Ik zal eerst eens wat over mezelf vertellen.
Een anderhalf jaar geleden als ik het goed herinner heb ik ook op Beta gespeeld, en ook in deze alliantie. Het leek me toch leuk nu ik door Dragoon naar zijn eiland ben gehaald eens een herintrede te maken hier Wink 

Misschien kennen sommige mij nog onder de naam ''cola616'' of ''crashdaraven''. heb toen halverwege mijn naam eens veranderd.

Verder ben ik een 19 jarige jongeman met aardig wat vrije tijd om in te vullen. Heb al wat ervaring met het spel. Nu nog een klein account, maar uiteraard druk bezig met het opbouwen hiervan.

Ik hoop dat dit voldoende informatie is voor nu, anders kan ik dat altijd nog aanvullen.

Groet,

Robbin aka Rejected.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkgold
Leiding GmB
Leiding GmB
Darkgold

Posts : 350
Join date : 02-11-12
Location : Zimbabwe

Rejected doet aanvraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rejected doet aanvraag   Rejected doet aanvraag Icon_minitimedi nov 19, 2013 9:05 am

Allereerst: Welkom terug Very Happy 

Ik heb op 'Later' gestemd. Dit omdat, hoe ervaren je ook bent, je nog geen aanwinst bent voor GmB. Mijn broertje die sinds kort ook Ikariam speelt heb ik ook gelijk door verwezen naar een andere/kleinere alliantie. Hoewel ik hem dus ken denk ik toch eerst aan GmB en is hij noch jij nog geen aanwinst, helaas.

Ik weet dat je een goede speler bent!
Bekijk het zo: Je bent nu nog zo klein omdat je net weer bent gestart. Je hoeft bij 930 punten ook nog geen alliantie, groei door tot minimaal 50.000 - 100.000 en als er dan nog steeds een stijgende lijn in je groei mag je wat mij betreft zeker toetreden! In de tussen tijd verhelpen wij elk probleem wat op je pad komt qua militair gebied en sturen je evt. nog wat Gs om je groei te versnellen!

Ik stel dus voor dat jij max. gaat bouwen, mocht je problemen met iemand krijgen op het militaire gebied geef je maar een gil naar mij/GmB en verhelpen wij het probleem zodat jij weer door kan groeien.
Als je groter bent mag je van mij zéker weer GmB joinen!

Jammer dat je bent gestopt en niet in GmB bleef, nu heb je dit weer, maar ben je het zelf ook eens met wat hierboven staat? Zou je hiermee tevreden kunnen zijn?

Ik/we horen graag nog even van je !

M.Vr.Gr.
Darkgold
Leider & Diplomaat GmB
Terug naar boven Ga naar beneden
https://geelmetbubbels.actieforum.com
Rejected
Gast



Rejected doet aanvraag Empty
BerichtOnderwerp: Reactie   Rejected doet aanvraag Icon_minitimedi nov 19, 2013 10:40 am

Hallo Darkgold!

Super bedankt voor dit geweldige aanbod! Dat zal mij zelf een hoop schelen aan grondstoffen die je normaal in Generalen stopt, en ik nu lekker kan gebruiken om gestaag door te bouwen!!!! Very Happy Very Happy 

Verder is het tof om van verschillende spelers een ingame bericht te mogen ontvangen nu! Leuk om nog niet helemaal vergeten te zijn, en om te zien dat er toch nog wat ouwe rotten met GMB strijden!

Verder heb ik een aanvraag op het ika forum geplaatst voor het overnemen van een eventueel groter account, mocht dit lukken, en jullie willen mij terug (jaja^^) dan zou ik al wat sneller mijn steentje kunnen bijdragen! Wink


Maaruh, ik ga graag akkoord met je voorstel!!

Greetz!
Terug naar boven Ga naar beneden
REXXER
Leiding GmB
Leiding GmB


Posts : 57
Join date : 23-04-13

Rejected doet aanvraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rejected doet aanvraag   Rejected doet aanvraag Icon_minitimedi nov 19, 2013 7:50 pm

Ik ben het eens met DG. Uiteraard helpen we.

Misschien een optie om zelf een kleine opleidingsalliantie te starten waar we nieuwe spelers van GMB kunnen werven / kweken / ondersteunen. Als een soort van Wing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkgold
Leiding GmB
Leiding GmB
Darkgold

Posts : 350
Join date : 02-11-12
Location : Zimbabwe

Rejected doet aanvraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rejected doet aanvraag   Rejected doet aanvraag Icon_minitimedi nov 19, 2013 9:11 pm

Deze aanvraag word gesloten, dit omdat Rejected o.a. ook akkoord ging met met voorstel, wat volgens ons ook het beste lijkt.
Tevens is er waarschijnlijk een grotere account voor Rejected over op Beta en zijn Rejected en ik daar nog mee bezig.

Hopelijk tot snel in GmB met je groter account en anders helpen we je graag met de wederop bouw van dit account van je ;D

Terug naar boven Ga naar beneden
https://geelmetbubbels.actieforum.com
Darkgold
Leiding GmB
Leiding GmB
Darkgold

Posts : 350
Join date : 02-11-12
Location : Zimbabwe

Rejected doet aanvraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rejected doet aanvraag   Rejected doet aanvraag Icon_minitimewo nov 20, 2013 8:32 pm

Het is definitief, na de oorlog van D-R krijgt Rejected het account van Lisz, met dat account komt rejected erin Wink

Tot snel!

#Topic closed
Terug naar boven Ga naar beneden
https://geelmetbubbels.actieforum.com
Gesponsorde inhoud




Rejected doet aanvraag Empty
BerichtOnderwerp: Re: Rejected doet aanvraag   Rejected doet aanvraag Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Rejected doet aanvraag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Maestro doet aanvraag
» Aanvraag lidmaatschap GMB

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
GeelmetBubbels :: GeelmetBubbels :: Aanvragen-